  • Data: 2023-06-10 20:14:35
    Temat: Re: Mundur galowy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pion prasowy KGP nie dawał mu tej odznaki, toteż nie wiem, czemu czemu
    > miałby mieć wiedzę na temat podstaw jej przyznania.

    Nie wiem. Zapytaj rzecznika prasowego k.o.mendanta czmu udzielił takiego
    info.

    > Moim zdaniem powinni
    > odpisać, że nie wiedzą i tyle.

    Ale odpisali jak odpisali i z tego wynika, że sprawa raczej śmierdzi, bo
    pojechał do usa na szkolenie a nie do afganistanu na wojnę.

    > A ja bym na jego miejscu po prostu to zignorował.

    I zapewne tak zrobi:P No bo co ma powiedzieć?

    > Odznaczeń tak. Odznak nie - możesz sobie wybrać jedną albo dwie. Co
    > więcej w zależności od okoliczności możesz to zmieniać.

    Dobra - niech ci będzie że wyjątkowo cenna - 59PLNów.

    > Jakby to jakaś organizacja społeczna przyznała. Był Order uśmiechu.

    No ale ty zacząłeś od "dzielnego pacjenta" - uważasz, że można sobie tym
    mundur obklejać, bo ktoś boi się dentysty i dla niego to duże osiagnięcie?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!