  • Data: 2023-06-10 19:37:57
    Temat: Re: Mundur galowy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I właśnie dlatego nie jesteś osobą zdolną do udziału w zakładzie
    > honorowym. Poczytaj Różańskiego.

    LOL:P Poprzednio sie wymigiwałeś ustawą a teraz honorem:P

    > Ja żadnych bajek nie zmyślam.

    Jak nie? Co chwila wymyślasz jakąś dziwną bajkę bez żadnych podstaw.

    > Ty bronisz bajki wymyślonej przez jakąś
    > osobę podającą się za redaktora.

    Mistrzu - to pion prasowy kulsonów puścił tą wersję że dostał tą odznakę
    na szkoleniu w USA. I pewnie dostał - na zasadzie ktoś my dał blaszkę w
    prezencie:P

    > Toteż napisałem Ci jak to wygląda naprawdę, bo czasem czytuję tę grupę.
    > nikt poważny nie będzie się do takich bzdur odnosił prawdopodobnie. To
    > by niewspółmiernie do stanu faktycznego podniosło prestiż tego
    > "brukowca" :-)

    Zapętliłeś się - to właśnie oni tą bajkę wymyślili:P Reszta jest tylko
    rozsądnym jej efektem:P

    > Czy z tego wynika, że nie dostał?

    Tak - chyba że w czasie tego szkolenia pojechał na wojnę:P

    > Wolność prasy polega - w mojej ocenie - na tym, że wolno im pisać
    > prawdę.

    No i piszą - pozwij ich.

    > Bo
    > najprościej było po prostu zapytać Generała o poświadczenie otrzymania -
    > tylko jeszcze mogło by się okazać, że dziennikarz nie jest uprawniony do
    > jego zażądania.

    No bo zapewne nie jest. I co z tego? BTW - to jest pan nadinspektor.

    > Mógłby poprosić, ale to by jeszcze wyszło na to, ze
    > zamiast uderzyć w Generała, to jeszcze podniesie się jego prestiż.

    No akurat prestiż to by mu się przydał. BTW - nadinspektor nie Generał.

    > sumie mało kto wiedział, co to za odznaka, a teraz wie cała Polska.

    Cała polska to nie, ale ty i ja już wiemy - wychodzi że pan nadinspektor
    albo brał udział w jakiś walkach w czasie szkolenia w USA, albo kłamie
    albo pion prasowy kulsonów rozmija się z prawda albo pismak zmyślił co
    mu rzecznik powiedział.

    > Sądzę, że właśnie dlatego nie powinno się takich głupot ani powielać,
    > ani komentować.

    To po co dzwonisz?

    --
    Shrek