  • Data: 2023-06-10 19:59:14
    Temat: Re: Mundur galowy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.06.2023 o 19:28, Shrek pisze:

    > No i stawiamy.
    >
    > Pion prasowy KGP mówi że nadinspektor pojechał na szkolenie do USA i tam
    > widocznie brał udział w jakiejś wojnie - ja piszę że to się kupy nie
    > trzyma a ty że nie da się wykluczyć, że nadinspektor w czasie szkolenia
    > w USA brał udział w jakiejś wojnie:P

    Pion prasowy KGP nie dawał mu tej odznaki, toteż nie wiem, czemu czemu
    miałby mieć wiedzę na temat podstaw jej przyznania. Moim zdaniem powinni
    odpisać, że nie wiedzą i tyle.

    > Skoro na szkoleniu w USA brał udział w wojnie i dostał taką odznakę to
    > zapewne publicznie to sprostuje. Jak pisałem jestem się gotów założyć:P

    A ja bym na jego miejscu po prostu to zignorował.

    > NIe - hierarchia odznak jest raczej obiektywna.

    Odznaczeń tak. Odznak nie - możesz sobie wybrać jedną albo dwie. Co
    więcej w zależności od okoliczności możesz to zmieniać.

    > Uważasz, że prawo dopuszcza obklejanie sobie munduru odznakami "dzielny
    > pacjent"?

    Jakby to jakaś organizacja społeczna przyznała. Był Order uśmiechu.
    --
    (~) Robert Tomasik