    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mundur galowy
    Date: Sat, 10 Jun 2023 13:16:48 +0200
    <u61kvm$ops$5$Shrek@news.chmurka.net>

    W dniu 10.06.2023 o 12:59, Shrek pisze:

    > Otóż nie - pisałeś że sie nie zakładasz bo to nielegalne:P Dlatego
    > możemy się założyć o twoją wiarygodność - jest niematerialna a jakby ją
    > próbować wycenić to i tak zerowa, więc pod ustawę o grach hazardowych
    > nie podpadniesz:P

    I właśnie dlatego nie jesteś osobą zdolną do udziału w zakładzie
    honorowym. Poczytaj Różańskiego.

    > Taa. Bo fakt, że nasi byli w afganistanie czy iraku jest tajny i trzeba
    > zmyślać bajki na ten temat:P

    Ja żadnych bajek nie zmyślam. Ty bronisz bajki wymyślonej przez jakąś
    osobę podającą się za redaktora.

    > Ja? Ja się odnoszę tylko do artykułu. Jeśli uważasz, że ten artykuł to
    > bzdury i mają jakiś doniosły wpływ na rzeczywistość to zwróć uwagę swoim
    > "prasownikom" - niech reagują, zamieszczją sprostowania - od tego one som:P

    Toteż napisałem Ci jak to wygląda naprawdę, bo czasem czytuję tę grupę.
    nikt poważny nie będzie się do takich bzdur odnosił prawdopodobnie. To
    by niewspółmiernie do stanu faktycznego podniosło prestiż tego
    "brukowca" :-)

    > Coś koło tego "Co na to Biuro Prasowe Komendy Głównej Policji?
    > "Uprzejmie informujemy, że wręczona została ona przez przedstawicieli
    > służb amerykańskich podczas pobytu w USA z inicjatywy tamtejszych służb
    > i w związku z tym nie dysponujemy uzasadnieniem tej decyzji" czytamy w
    > przesłanym nam oświadczeniu."

    Czy z tego wynika, że nie dostał? Albo, że dostał nieprawnie? Ktoś
    mądrze odpisał dziennikarzowi, a że on tego nie rozumie, to już jest
    jego problem.

    > Wolność prasy ci się nie podoba? Jakie bzdury - przecież zacytowali
    > stanowisko biura prasowego k.o.mendanta głównego policji. Jeśli już to
    > właśnie oni stworzyli bzdurę o tym, że walczył na szkoleniu w USA:P

    Wolność prasy polega - w mojej ocenie - na tym, że wolno im pisać
    prawdę. Ale jakby napisali, że Generał nosi odznakę bojową, a
    dziennikarzowi nie udało się dowiedzieć, za co ją dostał, to by był mało
    chwytliwy temat. Jeszcze by wyszło, ze nie umie się dowiedzieć. Bo
    najprościej było po prostu zapytać Generała o poświadczenie otrzymania -
    tylko jeszcze mogło by się okazać, że dziennikarz nie jest uprawniony do
    jego zażądania. Mógłby poprosić, ale to by jeszcze wyszło na to, ze
    zamiast uderzyć w Generała, to jeszcze podniesie się jego prestiż. W
    sumie mało kto wiedział, co to za odznaka, a teraz wie cała Polska.

    No to napisał stek bzdur o bezprawności noszenia i teraz liczy na to, że
    ktoś, kto wie mu napisze. Wiele razy zwracałem Ci uwagę na taką
    praktykę. Potem jeszcze chwilę potroluje, że w sumie Afganistan, to co
    to za konflikt? A jak nawet konflikt był, to przecież do Generała
    bojownicy by nie strzelali i na pewno obok chcieli trafić. No w
    ostateczności, że dostał tylko dlatego, że politycy prosili. Na końcu
    ludzie zapomną, od czego wyszło. Wiesz ile kliknięć z tego wyjdzie?

    Sądzę, że właśnie dlatego nie powinno się takich głupot ani powielać,
    ani komentować.
    --
    (~) Robert Tomasik