  • Data: 2008-11-23 11:23:53
    Temat: Re: Moje pierwsze bum - wypozyczenie samochodu i inne.
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ok, lakierowac 1nego elemtu sie nie da, bo jest "pekniety, rozdarty",
    > mowa o nadkolu, wiec wymiana. Z tego co czytam wyzej moge doliczyc sobie
    > auto

    zanim poprosisz o zastepcze zapytaj ubezpieczyciela czy to pokryje. Czesto
    slyszy sie o przypadkach gdzie ludzie owsze dostaja autko zastepcze, skoro
    prosza. Niestety po naprawie i oddaniu przychodzi do nich faktura do zapłaty
    a zakład upezpieczen wypina dupę :) Wtedy pozostaje tylko walka, ale nie
    wiem czy nie prosciej przemeczyc sie bez samochodu te kilka dni.

    --
    Pozdr
    Scyzoryk