  • Data: 2008-12-01 08:38:51
    Temat: Re: Moje pierwsze bum - wypozyczenie samochodu i inne.
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Samochód był w serwisie dokładnie 30 dni, a do tego jeszcze spieprzyli
    > dwie rzeczy i trzeba było jechać na poprawki. To tak, jeśli chodzi
    > o naprawy bezgotówkowe w serwisach "w sieci PZU".

    bos frajer. Z OC sprawcy zawsze naprawiasz w autoryzowanym salonie. Jak sie
    dobrze dogadasz i wysokosc odszkodowania jest wysoka to zawsze daja auto
    zastepcze (w sensie jak pojedziesz z lakierowaniem zderzaka to zapomnij).
    Olewasz wtedy PZU.

    Jest tez taka opcja, ze stawiasz ultimatum PZU, informujesz o tym ASO i jak
    sie dobrze dogadasz to ryzyko oni biora na siebie ale z doswiadczenia wiem,
    ze zawsze jest OK. Potrzebne tylko jest pozniej zaswiadczenie z ASO ile
    przejechales kilometrow bo PZU bedzie sie bronic, ze auto napewno stalo pod
    plotem.

    Icek