  • Data: 2008-11-23 14:50:12
    Temat: Re: Moje pierwsze bum - wypozyczenie samochodu i inne.
    Od: ulong <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:
    > Wiele zależy od tego w jakim wieku i stanie jest auto. Jeśli to starty
    > trup to porządna naprawa może się nie opłacać, ponadto TU wyceniając
    > szkodę policzy zużycie uszkodzonych części i jeszcze bardziej niż zwykle
    > zaniży koszty naprawy.
    > Najlepszym IMO rozwiązaniem dla auta w sensownym stanie i wieku jest
    > zlecenie prowadzenia bezgotówkowo całości sprawy dobremu zakładowi (może
    > np. ASO?) dającemu auto zastępcze. Wówczas on użera się z TU co do
    > wyceny kosztów likwidacji szkody (z Audatexem, Eurotaxem można rózne
> [...]
    Dzieki, autko to renault clio sport 2000r. wartosc ok 18tys.
    Wlasnie tak myslalem, w sumie ASO nie jest zlym rozwiazaniem, jak czegos
    nie beda potrafili zrobic to poprostu wymienia :)
    Myslalem rowniez zeby podjechac na poczatku do ASO, zapytac ile taka
    naprawa moglaby kosztowac, poprosic to na jakims swistku, podjechac z
    tym do ubezpieczyciela i zobaczyc jak zareaguja.
    Jak beda problemy i beda chcieli wyplacic sporo mniej, to ide na naprawe
    bezgotowkowa, a jesli ubezpieczyciel mniej-wiecej zgodzi sie na koszty
    naprawy + auta zastepczego (ew. samej naprawy jak daja auto zastepcze w
    ramach naprawy) to wziasc kase i zrobic to tak o.

    Pozdrawiam, Wojtek.