  • Data: 2008-11-30 14:03:08
    Temat: Re: Moje pierwsze bum - wypozyczenie samochodu i inne.
    Od: Rychu <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Scyzoryk pisze:
    > zanim poprosisz o zastepcze zapytaj ubezpieczyciela czy to pokryje. Czesto
    > slyszy sie o przypadkach gdzie ludzie owsze dostaja autko zastepcze, skoro
    > prosza. Niestety po naprawie i oddaniu przychodzi do nich faktura do zapłaty
    > a zakład upezpieczen wypina dupę :) Wtedy pozostaje tylko walka, ale nie
    > wiem czy nie prosciej przemeczyc sie bez samochodu te kilka dni.

    UWAGA.

    PZU zaproponowało takie rozwiązanie, dla mojej mamy będącej na rencie,
    a dojeżdżającej codziennie samochodem do pracy.

    "Pani wynajmuje samochód na własną rękę, a my Pani po 30 dniach damy
    odpowiedź czy rekompensujemy wynajem czy nie." Koszt wynajmu Opla
    Astry II z limitem 2000 km miesięcznie, to jakieś 2500 zł. Więc nie
    warto było ryzykować, żeby się potem ciągać z PZU po sądach przez
    kolejne 2 lata.

    Samochód był w serwisie dokładnie 30 dni, a do tego jeszcze spieprzyli
    dwie rzeczy i trzeba było jechać na poprawki. To tak, jeśli chodzi
    o naprawy bezgotówkowe w serwisach "w sieci PZU".

    Ryszard Wieczorek