  • Data: 2008-11-24 12:45:45
    Temat: Re: Moje pierwsze bum - wypozyczenie samochodu i inne.
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Lis, 12:23, "Scyzoryk" <g...@i...pl> wrote:

    > zanim poprosisz o zastepcze zapytaj ubezpieczyciela czy to pokryje.

    obawiam sie, ze nic to nie da ;)
    ja kiedys pytalem (sam. na firme), likw. OC PZU - odpowiedz byla
    standardowa: moge brac na wlasne ryzyko, oni rozpatrza przy
    rozliczeniu szkody czy wynajecie bylo konieczne (juz po fakcie)-
    raczej nikt nie da zgody na pismie...

    po 2 odwolaniach zaplacili za tem wynajety samochod :)

    WS