  • Data: 2007-12-08 08:45:08
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    krys napisał(a):

    > I co z tego, ze w dalszych latach nie rośnie, jak dziś urosło i na jutro
    > potrzebuje nowych butów , a limit wydatków się skończył?

    pisalem juz to nie nalezy przefiutac pieniedzy w meisiacu gdy nie
    potzrebuje ani butow ani kurtki ani ksiazek a umiec nimi gospodarowac w
    taki sposob by starczylo na wszystkie potrzeby nabywane w roznych
    okresach, a nie sumowac wydatki i zadac takiej kwoty co meisiac

    > Wiesz, jak się żyje od pierwszego do 25, to nie ma na przefiutanie. I
    > trzeba się nieźle nagimnastykować, zeby jakoś styknęło. Ale Tobie tego
    > nie wytłumaczę, bo Według Twojej teorii, to koobiety z 3 stów alimentów
    > to leca od razu z kopyta po futro z norek.

    wedlug mojej teorii alimenty sa na dziecko a nie na kobiete, niech
    zarobi nas woje utrzymanie. Z twojego tekstu wynika ze oceniasz rowneiz
    i jej 'przetrwanie'

    P.
    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...