  • Data: 2007-12-08 10:57:06
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sowiecki Agent napisał(a):

    Mógłbyś wrotkę zostawiać? Dziękuję.

    > nie to ja wlasnei chce wykazac ze te kosmiczne kwoty ktore niby sa
    > usparwiedliwione wynikaja z ludzkiej zawisci ze wspolmalzonek ktory
    > zaczyna samodzielne zycie mawiecej kasy i przecina magiczne zrodelko

    Mało kto ma więcej nioz 500 zł alimentów, więc o jakich kosmicznych
    kwotach mówisz? A 500 zł, to nie jest wcale tak dużo, zwłaszcza, jak
    się tworzy nowe gospodarstwo domowe, jeśli dotychczas inaczej się
    planowało budżet i wydatki, bo i majątek był wspólny.

    > "Nie, ja akurat nie mówię do czego kogoś zmusza sąd, tylko odnoszę się
    > do twojego
    >
    > przykładu z 250 tys. I powtarzam: tylko szumowina mogłaby w ten
    > sposób
    > myśleć o
    >
    > pieniądzach i własnym dziecku."

    To może ja Ci przetłumaczę z polskiego na nasz: Agnieszka wyraziła
    pogląd, że szumowiną jest ktoś, kto zarabia 250000 zł, a własnemu
    dziecku każe życ wraz z matką za 1500 tylko dlatego, żeby im pokazać,
    kto tu jest panem i władcą. I jak chcą, to niech się popłaszczą, to
    może im stówke dorzuci łaskawie.Podzielam ten pogląd.

    --
    pozdrawiam
    Justyna