  • Data: 2007-12-08 10:48:22
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Może mu wróżka wywróżyła zgon i postanowił zaszaleć, póki może ;)

    No, to może nie zdążył przehulać.

    > Jejku, jejku, jejku, to jak ona przeżyje za te grosze? Przecież to
    > mniej, niż zarabiał mąż!

    Zostaje jeszcze spadek, nie?

    > Nienienie - hippis, brak dochodów == niedostatek. Dostaje ten, co ma
    > niedostatek, a nie dziecko. Dziecko może ewentualnie dostać kawałek
    > tych alimentów, które ubogi tatuś dostanie od (nieco) bogatszej
    > mamusi.

    A co z możliwościami zarobkowymi? Rączki tatusiowi do tyłka przyrosły?
    Jak chce hippisować, to proszę bardzo, droga wolna, ale w miedzyczasie
    niech zarobi na dziecko, ajak nie, to państwo powinno go do
    odpracowania alimentów wysłać.

    --
    pozdrawiam
    Justyna