  • Data: 2007-12-08 08:40:42
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    krys napisał(a):

    > Bo to nie Twoja sprawa.

    moja sprawa bo pisze w pulblicznym miejscu, jjest roznica pomiedzy
    katarem a zoltaczka. Albo mowi calosc albo koniec rozmowy.

    My( niektórzy z nas) usiłują ci uświadomić, ze
    > wkład w dziecko to nie tylko pieniądze, ale również czas i opieka. I że
    > zazwyczaj tego się nie przelicza.

    co ty nie powiesz, odpisalem nizej szerszeniowi jak to powinno byc
    rozdzielane moim zdaniem (zaleznie od wieku dziecka)

    we wrozkartswo sie bawimy?

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    .. Czy ta kobieta jest pasożytem: