  • Data: 2007-12-08 11:03:00
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > pisalem juz to nie nalezy przefiutac pieniedzy w meisiacu gdy nie
    > potzrebuje ani butow ani kurtki ani ksiazek a umiec nimi gospodarowac
    > taki sposob by starczylo na wszystkie potrzeby nabywane w roznych
    > okresach, a nie sumowac wydatki i zadac takiej kwoty co meisiac

    No, i tego futra nie kupować, nie?

    > wedlug mojej teorii alimenty sa na dziecko a nie na kobiete, niech
    > zarobi nas woje utrzymanie. Z twojego tekstu wynika ze oceniasz
    > rowneiz i jej 'przetrwanie'

    Ona zarabia na swoje utrzymanie, nie zauważyłeś? Tyle, że za mało, zeby
    na nią i dziecko spokojnie wystarczyło od 1. do 1. Ma do zapłacenia
    media, czynsz, przedszkole/opiekunkę. I rolą ojca jest spowodować, żeby
    jednak spokojnie im na zycie starczyło( tak, czynsz i media też są
    kosztem utrzymania dziecka)

    --
    pozdrawiam
    Justyna