  • Data: 2020-04-13 17:55:22
    Temat: Re: Maseczki - jak to wygląda w prawie innych krajów?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.04.2020 o 16:27, Kviat pisze:

    > Ty też nie wiesz i jakoś Ci to nie przeszkadza.

    Wiem - jest bez sensu.

    > Czyli otwierając granice zmniejszymy możliwości transferu wirusa.
    > Genialne.

    Jeśli za granicą będzie tylko las to tak.

    > Nie ma punktu zaczepienia. Z tego Twojego argumentu nie da się wyciągnąć
    > żadnego innego wniosku, oprócz tego, że zmniejszyłeś zagęszczenie.

    Zawsze coś od czego można zacząć - w przeciwieństwie "nie wiem jaki ma
    sens, ale może jakiś ma, więc ja mam rację a ty nie"

    > Nie mam racji w czym? Że nie wiemy jakie będą skutki?

    Wiem - pomijalne. I jeśli już to negatywne - zakładając, że ci co poszli
    do lasu i tak poszliby na spacer, to łazą po ulicach.

    > Skoro wiesz, to się nimi podziel. Dlaczego robisz z tego taką tajemnicę?

    Masz powyżej.

    --
    Shrek