  • Data: 2020-04-13 16:27:15
    Temat: Re: Maseczki - jak to wygląda w prawie innych krajów?
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.04.2020 o 15:55, Shrek pisze:

    > Sorry - ale brzmisz "nie, wiem ale się wypowiem".

    Ty też nie wiesz i jakoś Ci to nie przeszkadza.

    > To dalej w lesie jest mniejsze prawdopodobieństwo niż na ulicy w
    > mieście.

    Pełna zgoda. Ludzie to głupcy, że mieszkają w miastach, a nie w lesie.
    Logika podpowiada, że przynajmniej na czas epidemii trzeba wszystkich
    przesiedlić do lasów. Rządzący to debile, że na to nie wpadli.

    > Osobnik który nie postanowił pójść na spacer i nie jest w lesie
    > jest prawdopodobnie na ulicy gdzie ma znacznie większe możliwości
    > transferu wirusa.

    Czyli otwierając granice zmniejszymy możliwości transferu wirusa.
    Genialne. Po co ludzie mają łazić po ulicy i mieć kontakt z w miarę
    ograniczoną ilością ludzi, skoro podróżując po świecie mają znacznie
    mniejsze możliwości?
    Lekarze, którzy zalecają 14-dniową kwarantannę po przekroczeniu granicy,
    to debile, trzeba ich koniecznie uświadomić, że są w błędzie.

    > Ale przynajmniej jest i jest punkt zaczepienia.

    Nie ma punktu zaczepienia. Z tego Twojego argumentu nie da się wyciągnąć
    żadnego innego wniosku, oprócz tego, że zmniejszyłeś zagęszczenie.
    Teleportowałeś ludzi do lasu i matematycznym wzorem rozstawiłeś ich
    między drzewami. Do czego to ma być punkt zaczepienia? Do budowy maszyny
    do teleportacji?

    > W przeciwieństwie do
    > twojego - może jest, a może nie ma - nie masz racji.

    Nie mam racji w czym? Że nie wiemy jakie będą skutki?
    Skoro wiesz, to się nimi podziel. Dlaczego robisz z tego taką tajemnicę?

    Pozdrawiam
    Piotr