  • Data: 2003-06-25 02:34:57
    Temat: Re: Mandat + odwolanie + polecony, ktory nie dotarl
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A czy mam do tego jakies podstawy prawne ?
    > Czy np. nie skonczy sie tak, ze urzad stwierdzi, ze to nie ich sprawa ?

    Podstawy nie przytocze bo nie chce mi sie
    szukac czy taka istnieje. Pisalem to na
    podstawie tzw zdrowego rozsadku.

    Co do aspektow prawnych to zloz skarge na
    bezczynnosc organu (rozpatrzenie reklamacji).
    To na pewno ma prawna podstawe (nie podam
    ktory art bo nie chce mi sie szukac ;) ale
    napewno cos takiego jest)

    Pozdrawiam,
    Tomek

    PS
    Moze faktycznie dostali awizo ("zwrotke")
    z odpowiedzia (jak piesze eva)
    "adresat nieobecny" / "odmawia przyjecia"
    co jest rownozanczne z doreczeniem.
    Idz i przegladnij dokumentacje
    tej sprawy i sprawdz czy jest odpowiedz na
    reklamacje i co jest na ew "zwrotce".