eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMałżonek osoby prowadzącej DG na umowę-zlecenie a składka ZUS › Re: Małżonek osoby prowadzącej DG na umowę-zlecenie a składka ZUS
    From: "cef" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <kkqpr7$3g8$1@mx1.internetia.pl> <kkr199$rbs$1@mx1.internetia.pl>
    <51710eb2$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>
    <51711549$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
    <517116d4$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <51713309$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkrco6$qj$1@mx1.internetia.pl>
    Subject: Re: Małżonek osoby prowadzącej DG na umowę-zlecenie a składka ZUS
    Date: Fri, 19 Apr 2013 14:28:28 +0200

    Nix wrote:

    > A co miałeś na myśli piszac w pierwszej odpowiedzi tak
    >
    > "Ja tam widzę jedno wielkie pomieszanie zleceniobiorców
    > ze zleceniodawcami. Większość tych twierdzeń jest prawdziwa
    > warunkowo tzn jak zachodzi coś jeszcze o czym nikt nie wspomina"
    >
    > Gdzie te pomieszanie? O jakich warunkach mówimy ?

    Przeczytałem to z linka pobieżnie i z niechęcią do przyjęcia tezy
    o tym wyjątku dla zlecenia :-)
    Dlatego jak dotarłem do akapitu, w którym mowa o tym,
    że opłaca się "bycie" osobą współpracującą
    jak są duże zarobki, to uznałem, że osoba, która to pisała
    nie za bardzo wie o czym pisze i z tym zleceniem też poszła na całość.
    Poza tym ten tekst jest taki niespójny, jakos nie dostrzegłem też tam
    obwarowań gdy ktos ma jakiś tytuł ubezpieczenia.