eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMałżonek osoby prowadzącej DG na umowę-zlecenie a składka ZUS › Re: Małżonek osoby prowadzącej DG na umowę-zlecenie a składka ZUS
  • Data: 2013-04-28 09:48:44
    Temat: Re: Małżonek osoby prowadzącej DG na umowę-zlecenie a składka ZUS
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nix wrote:

    > No więc tak:
    > Ta DG to sprzedaż( w sensie sklep) i serwis (w sensie naprawy)
    > urządzeń i materiałów spawalniczych- spawarki, migomaty, elektrody
    > itp itd. Mąż miałby prowadzić wszystkie naprawy i okazjonalnie, kiedy
    > żony nie ma poprowadzić sprzedaż, czyli stanąć za ladą, sprzedać coś,
    > wystawić f-re itp.

    Tak jak to opisujesz, to jest wg mnie klasyczny przypadek osoby
    współpracujacej.
    Jak chcesz próbować przepchnąć to jako zlecenie, to musisz
    wymyślić coś konkretnego dla niego. Ale wtedy mamy już fikcję,
    bo w zleceniu mamy -dajmy na to mycie okna w holu- a robi co innego.
    Tak ja uważam, ale "róbta co chceta".