  • Data: 2002-09-23 07:32:05
    Temat: Re: Malzenstwo i studia dzienne
    Od: "Wasiuk" <w...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Uczelnia to jednostka budżetowa, mająca za zadanie przekazywanie wiedzy
    > ludziom tym zainetesowanym oraz prowadzenie badań naukowych. Dlatego też
    > powinna wspierać naukę i "dziobaków". Od wspierania instytucji małżeństwa
    > jest dużo innych organizacji i tam należy udać się po pomoc.
    > Bulwersuje mnie twoje podejście do sprawy - też ukończyłam studia z moim
    > wówczas chłopakiem a obecnym mężem. Pobraliśmy się, gdy stać nas było na
    > samodzielne funkcjonowanie, bez żadnej pomocy społecznej. Mój mąż jest
    > facetem na tyle odpowiedzialnym i dumnym, iż nigdy nie zgodziłby się na
> [...]

    Z tego co widze to wasz zwiazek jest oparty na schematach, nie ma nic
    spontanicznosci :(, moge sie tylko domyslec ze milosc znacie tez tylko z
    definicji do ktorej sie stosujecie i nic poza tym... az zal sie na sercu
    robi
    Do konca studiow zostalo nam nie wiele i tak bysmy byli na utrzymaniu
    rodzicow, nasz kierunek nie pozwala na to aby pracowac wczasie studiow...

    Wasiuk

    (Usuń NOSPAM z mojego adresu!)
    w...@2...pl