  • Data: 2002-09-23 07:12:27
    Temat: Re: Malzenstwo i studia dzienne
    Od: "Wiewióra" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wasiuk" <w...@2...pl> napisał w wiadomości
    news:aml5n4$o19$1@news.tpi.pl...

    > Rownie dobrze to co napisalas o studentach ktorzy chca sie pobrac ja moge
    > napisac o studentach ktorzy chca sie uczyc. Z jakiej racji ja mam
    utrzymywac
    > jakis dziobakow... Widzisz sa ludzie co wola byc sami i sie uczyc, a
    pozniej
    > co... co z takiej nauki pozostanie jak nie bedzie sie mialo bliskiej osoby
    > ktorej bedzie mozna szukac oparcia w trudnych chwilach. Nauka to nie
    > wszystko. My potrafimy sie uczyc i kochac a jak ktos ma z tym problemy to
    > chyba jest jakis... :(

    Uczelnia to jednostka budżetowa, mająca za zadanie przekazywanie wiedzy
    ludziom tym zainetesowanym oraz prowadzenie badań naukowych. Dlatego też
    powinna wspierać naukę i "dziobaków". Od wspierania instytucji małżeństwa
    jest dużo innych organizacji i tam należy udać się po pomoc.
    Bulwersuje mnie twoje podejście do sprawy - też ukończyłam studia z moim
    wówczas chłopakiem a obecnym mężem. Pobraliśmy się, gdy stać nas było na
    samodzielne funkcjonowanie, bez żadnej pomocy społecznej. Mój mąż jest
    facetem na tyle odpowiedzialnym i dumnym, iż nigdy nie zgodziłby się na to,
    by jego żonę utrzymywała opieka społeczna.

    Pozdrawiam

    Wiewióra