  • Data: 2014-05-09 21:54:39
    Temat: Re: Ma szanse?
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 09.05.2014 21:44, Robert Tomasik wrote:
    > wiadomości news:Pine.WNT.4.64.1405090842020.1756@quad...

    na-mature-chce-pozwac-mpk/hhwmx

    > Myślałem nad tym, ale:
    > 1) Pozostają tajne teoretycznie do chwili zakończenia egzaminu.
    > 2) Do ubikacji z matury przynajmniej za moich czasów wypuszczają, zatem
    > gdyby o to chodziło, to też by trzeba jakąś wyodrębnioną strefę zrobić.

    No i dochodzi jeszcze sabotaż ;)

    Na mojej maturze matka jednego dzieciaka wkrcila sie do ekipy podajacej
    kanapki. w tych kanapkach podala synowi rozwiazanie jednego zadania ;)
    Niestety bledne :D

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)