  • Data: 2014-05-09 21:52:16
    Temat: Re: Ma szanse?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Skowroński" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:20140509181350.0b6fd958@alauda.localdomain...
    > PT Malpy i Delfiny scripsit:

    > On się spóźnił dwadzieścia minut. Gdyby tramwaj jechał zgodnie z
    > rozkładem
    > miałby, doliczając czas na przejście z przystanku do szkoły, tylko jakieś
    > 2-3
    > minuty zapasu.

    Czy możesz wyjaśnić, na jakiej podstawie doszedłeś do tego wniosku? Bo
    oczywiście możesz mieć rację, ale chciałbym zrozumieć, na jakiej podstawie
    tak twierdzisz. Fakt, że zatrzymanie ruchu na 40 minut nie ma
    bezpośredniego przełożenia na to, że on 40 minut później przyjechał, niż by
    przyjechał bez tego korka. Ale ja bym raczej skłaniał się ku twierdzeniu,
    że 40 minutowe wstrzymanie ruchu spowoduje dłuższe ostateczne spóźnienie,
    bo po takim korku przeważnie później dochodzi do zatorów i zamieszania, a
    tramwaj nie objedzie poprzedającego go tramwaju. Ostatecznie tramwaj
    pojedzie wolniej, niżby jechał jadąc zgodnie z rozkładem, a i dłużej trwa
    wymiana pasażerów na przystankach, bo są tam i osoby czekające na ten
    tramwaj 40 minut i wszystkie chcą wsiąść do tego pierwszego.