  • Data: 2014-05-10 01:57:27
    Temat: Re: Ma szanse?
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10.05.2014 01:44, Budzik wrote:

    > A skąd to wiesz?

    Bo nikogo wczesniejnie chcial pozwac :D

    > W punkcie opłat to sobie mozesz na blondyne popatrzeć.

    Od razu poznac stalego byalca :D

    > Z założenia nie wierze argumentom "tak słyszałem"

    twoj problem,

    choc chcialem byc mily i chcialem a wiec to znalezc, ale pozna godzina
    to musisz sie zadowolic czyms innym, co mi wpadlo przy okazji

    http://niebezpiecznik.pl/post/okradli-klientow-pko-b
    p-przez-internet-bez-znajomosci-kodow-jednorazowych/

    Tak, wiem co powiesz: "mnie to sie nigdy nie przydarzy"

    > No i co z tego? Skan i juz jest wirtualna...

    Ale najpierw musi byc uzyta.

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)