    From: Jan Bartnik <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ktoś mi kradnie artykuły
    Date: Sun, 28 Sep 2008 21:52:59 +0200

    Dnia Sun, 28 Sep 2008 20:28:49 +0200, "|<ońrad" napisał(a):

    > Serwis musi
    > posiadac jakas tresc wiec jest tam zainstalowany skrypt ktory wyciaga z
    > blogow artykuly i w calosci zamieszcza na tym serwisie bez zgody autorow
    > (przynajmniej w moim przypadku nikt mnie nigdy o zgode nie pytal). Ta
    > sama pelna tresc, nawet zdjecia podbieraja.

    Zastanow sie na moment jak dziala przegladarka internetowa. Dokladnie tak
    jak ten skrypt - wyciaga dane ze stron i wyswietla w ten sposob, w jaki go
    zaprogramowano. Zdecydowanie nie bronie czegos takiego - wrecz potepiam...
    ale taka moglaby byc linia obrony.

    Oni na tej stronie nie posiadaja zadnych tresci a jedynie skrypt, ktory
    pokazuje zawartosc konkretnych stron. Chcesz tez pozwac tworcow Opery, IE,
    Firefoxa i innych przegladarek za to, ze dzialaja identycznie? Bo ja moze
    sobie nie zycze, zeby jakis program bez mojej zgody wyswietlal zawartosc
    mojego bloga...

    A co z google? Jak wpiszesz jakies haslo, to poza linkiem pokaze sie
    kawalek tresci ze strony. Oni maja boksy reklamowe i na nich zarabiaja...
    zarabiaja na tresci Twojego artykulu.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik