  • Data: 2008-09-28 20:29:03
    Temat: Re: Ktoś mi kradnie artykuły
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 28 Sep 2008 22:16:30 +0200, Papkin napisał(a):

    > Ty chcesz by przegladarka pobrala jakas strone i ktos ja po to udostepnia.

    Pisze bloga, bo to taki pamietnik... a do pamietnika powinienem miec dostep
    kontrolowany. To dlaczego jakas przegladarka bez mojej zgody ma mi ten moj
    pamietnik przetwarzac jak mu sie podoba... i jeszcze jakies reklamy
    dorzucac.

    > Cytowanie jest dozwolone, linkowanie wrecz potrzebne i obowiazkowe a oni z tego
    > co czytam nie podaja autora ani linkow a rzna wszystko na swoje potrzeby. To
    > zasadnicza roznica.

    A gdziez tam - znajda wytlumaczenie: >> napisalismy sobie skypt, ktory
    szuka sobie w googlach "takiego-a-takiego" hasla i bierze trzeci link od
    gory; parsuje strone pod linkiem wyciagajac tekst od X-tego znaku do
    Y-owego. A poza tym to jeszcze jakies nasze linki do tego dokleja<<. No i
    co zrobic? Ktos napisal sobie dosc porypana wyszukiwarke internetowa...

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik