  • Data: 2008-09-29 07:30:48
    Temat: Re: Ktoś mi kradnie artykuły
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    LukaszS wrote:
    > Kolega w pracy odkrył ostatnio cos podobnego. Płacimy Google za
    > pozycjonowanie i reklamę.

    Widac ze bladzisz we mgle, placisz za adWords a pozycjonowanie w wynikach
    naturalnych np google nigdy nie bylo w ofercie firmy google. A moze jakas z
    serii firm krzakow taki kit wam wcisnela? To czeste...

    > tam pieniądze. Na raportach z wejść na początku listy są zawsze
    > jakieś fikcyjne strony, z których niby było najwięcej odwołań.
    > Każdego miesiąca jest to jakaś inna strona. W dodatku takich stron
    > wogóle nie ma w Internecie. Sprawa jest badana.

    jak dobrze rozumiem wylacz reklamowanie (w panelu adWords) w sieci partnerow
    google, to sam syf praktycznie - strony robione po to by umiejsciuc adSense.
    Wylacz to bo tylko cwaniaczki zarabiaja na tym a firma ma tyle co nic zyskow.
    Pisze z wlasnego doswiadczenia.