  • Data: 2005-03-14 20:09:34
    Temat: Re: Kto może nam wejść do domu [Polityka]
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > sprawdzenie
    >
    > Albo nie ma takiej możliwości technicznej. Czasem nie ma, bo szuka sie
    > załóżmy czegoś, co zostało odinstalowane. W dyskach są informacje, ale
    > mogą
    > być odczytane tylko przez biegłego.

    i krazweznik ma skaner w oczach ktory wyczyta co na tym dysku kiedys bylo
    tak?

    Idac Twoim tokiem rozumowania zawse moglby zabrac, nie znam czlowieka ktory
    chocby na chwile
    nie mialby zainstalowanego czegos co byloby nieleglane.
    Zauwaz ze czesto sciaga sie rone rzeczy z netu a jak sie okazuje ze jest
    nieleglane, czy w przypoadku zdjec, filmow
    chocby porno gdzie nigdy nie masz pewnosci co sciagasz (czasem mozna sie
    przerazic) to sie kasuje.

    > Wałkowaliśmy kilka razy. Często, gęsto nie ma technicznej możliwości
    > zabezpieczyć tego inaczej.

    zawsze kiedy o tym pisze nie biore tego pod uwage, biore pod uwage sutuacje
    w ktorej wykrecenie
    dysku nie stanowi zadnego problemu.

    Choć podstaw zabierania jako dowodu (!) monitora,
    > drukarki, czy klawiatury nie ma.

    reszty tez, same dyski, chyba ze komputer byl uzywany do np nagrywania plyt
    w celu sprzedazy

    Z kolei nie uważam, by wymontowywanie dysku
    > było dobrym pomysłem. Akurat mam złe doświadczenia z tym związane.

    mozesz opisac?