  • Data: 2021-08-09 16:32:43
    Temat: Re: Kradziez wartosci 300 zl
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 9 Aug 2021 16:03:33 +0200, Robert Tomasik wrote:
    > Sprawdziłeś?

    Nie.

    > Zapytaj kulsonów. nie wiem.

    Wiesz. Trzeba wyciac kierownice :-P

    > A jeśli są, to co?

    No to gdzies tam na swiecie policja ma komputery i szybko wynajduje

    > Kto? Po co biegły o tego?

    Z sadem bedziesz dyskutowal?
    I to najwyzszym?

    Ale jak widac biegły potrzebny, skoro zwykly policjant cos zle robi.

    > Zazwyczaj tobi to technik. Uparłeś sie na jakiś enigmatycznych kulsonów
    > i z uporem maniaka mnie pytasz, co on umieją. Nie wiem.

    A technik to nie kulson? :-P

    > Nie, ale mniejszy wyrok się dostaje.

    A nie wspoludzial ?

    > No i? Przeleciałem, ale rewelacji taż żadnej nie widzę.

    Ja tez nie. Ale o takie ujawnienie chodzilo ?

    > To ja Ci podpowiem, że samych rodzajów proszków na co dzien używa się ze
    > trzy rodzaje, a bardziej wypaśnie to pewnie jeszcze kilka innych.

    No ale nie o proszek chodzilo, tylko o klej.

    > Tylko
    > trzeba wiedzieć co i do czego sie używa, a nie przywoływać losowe filmy
    > nawet nie mając o tym pojęcia. Przyszło Ci do głowy, ze istotna jest
    > przykładowo porowatość :-)

    Przeciez mowilem, ze po paru latach mam kierownice dosc gladka :-)
    Na porowatosc jest plyn, tez moze nie trzeba kierownicy zabierac :-)

    > Spora część tak. Ja nie umie, to się woła specjalistę. W ostateczności
    > bierze mechanika samochodowego, uzgadnia z nim co i jak ma dotykać, a
    > czego nie.

    Ale czy umie owinac tak folia, aby mechanik odciskow nie zatarl ...

    J.