  • Data: 2021-08-09 18:35:42
    Temat: Re: Kradziez wartosci 300 zl
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.08.2021 o 16:32, J.F pisze:

    >> Sprawdziłeś?
    > Nie.

    To sprawdź. Zobacz. Po co mamy się przepychać. Nie masz lustra, szyby
    czy innej gładkiej powierzchni?

    > Wiesz. Trzeba wyciac kierownice :-P

    Nie znam żadnego, więc nie potrafię pomóc.

    > No to gdzies tam na swiecie policja ma komputery i szybko wynajduje

    Ktoś. Gdzieś. A tu i teraz?

    > Z sadem bedziesz dyskutowal?
    > I to najwyzszym?
    > Ale jak widac biegły potrzebny, skoro zwykly policjant cos zle robi.

    Musiał byś rozwinąć, o co chodzi. nie che mi się szukać, co możesz mieć
    na myśli.

    > A technik to nie kulson? :-P

    Różne są technika. Moze i zawód kulsona można zdobyć.

    > A nie wspoludzial ?

    Skąd mam wiedzieć, co on robił? Może byc pomocnictwo, podżeganie, albo
    jakiś inny czyn.

    > Ja tez nie. Ale o takie ujawnienie chodzilo ?

    Nie. On tu używa jakiegoś płynu.

    > No ale nie o proszek chodzilo, tylko o klej.

    Czyli już ogarnąłeś, ze o czymś innym mówimy :-D

    > Przeciez mowilem, ze po paru latach mam kierownice dosc gladka :-)
    > Na porowatosc jest plyn, tez moze nie trzeba kierownicy zabierac :-)

    Może. nie mam zielonego pojęcia. Trzeba obejrzeć, sparewdzić. Jak mam z
    Tobą dyskutować?

    > Ale czy umie owinac tak folia, aby mechanik odciskow nie zatarl ...

    Skąd mam wiedzieć, co umie policjant, który hipotetycznie do Ciebie
    kiedyś przyjedzie?

    --
    Robert Tomasik