  • Data: 2021-08-09 16:13:41
    Temat: Re: Kradziez wartosci 300 zl
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.08.2021 o 14:05, J.F pisze:

    > A czy kanciapka jest jedna na rejon czy jedna na rewir, to nie wiem
    > :-)

    Nie wiem. U mnie na drzwiach było przybite rewir XX.

    > Bo on jest od pisania opinii i roznoszenia wezwan :-)

    To może niech to sekretarka i listonosz robi. Taniej będzie a
    dzielnicowy niech zapierdala po rejonie bo od tego jest.

    > Oraz jak widac - od realizowania planu.
    > "Celem działań jest eliminacja wykroczeń, w szczególności spożywania
    > alkoholu oraz zaśmiecania wskazanego terenu"

    Mój ma ten sam plan od trzech lat, więc jak widać go średnio realizuje:P
    Celem dzielnicowego, jak każdego kulsona jest dotrwanie do emki. A droga
    do emki wiedzie przez nie wkurwianie komendanta co z kolei unikaniem
    przyjmowania zgłoszeń od obywateli. Jak pisałem patole byli, są i będą -
    dopust boży i nic z tym nie zrobią - to co się da zrobić to spławianie
    obywateli - oni są realnym zagrożeniem dla spokojnej drogi kulsona do emki.

    --
    Shrek