eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKoszty wysyłki gwarancyjnej.Re: Koszty wysyłki gwarancyjnej.
  • Data: 2011-11-18 09:12:10
    Temat: Re: Koszty wysyłki gwarancyjnej.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-11-18 09:52, Fitlz pisze:
    > Czas temu jakiś kupiłem jako konsument dysk twardy producenta seagate.
    > Zepsuł się. Zgłoszenie reklamacyjne polega na wejściu i rejestracji na
    > ich stronie internetowej. Otrzymuje się numer RMA który to dołącza do
    > uszkodzonego dysku i należy go odesłać do ich centrum dystrybucyjnego
    > (własciwie jakiś podwykonawca, nie seagate) do W-wy na Szyszkową.
    > Olałbym koszty wysyłki, gdyby nie fakt, że dysk przyszedł mi po naprawie
    > ... niesprawny. Skończyło się na 3 wymianach. W sumie poniosłem już
    > realny koszt ok 40 zł na wysyłkę Pocztą Polską. Firmy które mają polskie
    > przedstawicielstwa, lub są rejestrowane w kraju, w takim wypadku
    > wszystkie koszty obsługi gwarancyjnej biorą na siebie. Jak padł mi
    > zasilacz w laptopie HP wysłali nowy kurierem, stary należało zwrócić
    > również kurierem na ich koszt. Jak wygląda sprawa z seagate? Czy mam
    > szanse na zwrot kasy za poniesione koszty wysyłkek?


    Gwarancja? Niezgodność z umową?

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1