eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKoszty wysyłki gwarancyjnej. › Koszty wysyłki gwarancyjnej.
  • Data: 2011-11-18 08:52:52
    Temat: Koszty wysyłki gwarancyjnej.
    Od: "Fitlz" <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Czas temu jakiś kupiłem jako konsument dysk twardy producenta seagate.
    Zepsuł się. Zgłoszenie reklamacyjne polega na wejściu i rejestracji na ich
    stronie internetowej. Otrzymuje się numer RMA który to dołącza do
    uszkodzonego dysku i należy go odesłać do ich centrum dystrybucyjnego
    (własciwie jakiś podwykonawca, nie seagate) do W-wy na Szyszkową. Olałbym
    koszty wysyłki, gdyby nie fakt, że dysk przyszedł mi po naprawie ...
    niesprawny. Skończyło się na 3 wymianach. W sumie poniosłem już realny koszt
    ok 40 zł na wysyłkę Pocztą Polską. Firmy które mają polskie
    przedstawicielstwa, lub są rejestrowane w kraju, w takim wypadku wszystkie
    koszty obsługi gwarancyjnej biorą na siebie. Jak padł mi zasilacz w laptopie
    HP wysłali nowy kurierem, stary należało zwrócić również kurierem na ich
    koszt. Jak wygląda sprawa z seagate? Czy mam szanse na zwrot kasy za
    poniesione koszty wysyłkek?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1