eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKoszty wysyłki gwarancyjnej.Re: Koszty wysyłki gwarancyjnej.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Koszty wysyłki gwarancyjnej.
    Date: Fri, 18 Nov 2011 10:12:10 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 20
    Message-ID: <ja57h6$bur$1@news.onet.pl>
    References: <ja56ct$6a8$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-46-186-34-239.dynamic.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1321607526 12251 46.186.34.239 (18 Nov 2011 09:12:06 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 18 Nov 2011 09:12:06 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:8.0) Gecko/20111105 Thunderbird/8.0
    In-Reply-To: <ja56ct$6a8$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:691657
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-11-18 09:52, Fitlz pisze:
    > Czas temu jakiś kupiłem jako konsument dysk twardy producenta seagate.
    > Zepsuł się. Zgłoszenie reklamacyjne polega na wejściu i rejestracji na
    > ich stronie internetowej. Otrzymuje się numer RMA który to dołącza do
    > uszkodzonego dysku i należy go odesłać do ich centrum dystrybucyjnego
    > (własciwie jakiś podwykonawca, nie seagate) do W-wy na Szyszkową.
    > Olałbym koszty wysyłki, gdyby nie fakt, że dysk przyszedł mi po naprawie
    > ... niesprawny. Skończyło się na 3 wymianach. W sumie poniosłem już
    > realny koszt ok 40 zł na wysyłkę Pocztą Polską. Firmy które mają polskie
    > przedstawicielstwa, lub są rejestrowane w kraju, w takim wypadku
    > wszystkie koszty obsługi gwarancyjnej biorą na siebie. Jak padł mi
    > zasilacz w laptopie HP wysłali nowy kurierem, stary należało zwrócić
    > również kurierem na ich koszt. Jak wygląda sprawa z seagate? Czy mam
    > szanse na zwrot kasy za poniesione koszty wysyłkek?


    Gwarancja? Niezgodność z umową?

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1