  • Data: 2022-05-20 18:29:37
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.05.2022 o 07:58, Shrek pisze:

    > a potem nagle temat ponownego sprawdzenia skuteczności i zbadania w ogóle redukcji
    transmisji stał się
    > tematem tabu uprawianym przez szury,

    Bzdury piszesz zamiast się dowiedzieć.
    Albo celowo kłamiesz, bo pasuje do twojej narracji.

    Skuteczność była (i jest) sprawdzana na bieżąco.
    Np. dostawałeś ode mnie linki z RKI z COTYGODNIOWYMI raportami
    dotyczącymi skuteczności. Ostatni link dostałeś całkiem niedawno. Nie
    wierzę, że masz aż tak krótką pamięć.
    To po pierwsze.

    Po drugie. Nikt z palca sobie nie wyssał konieczności brania dawek
    przypominających. I teraz się skup: konieczność brania dawek
    przypominających wynikła dlatego, bo... tadam! na bieżąco była (i jest)
    sprawdzana skuteczność szczepionek.

    I po trzecie, co jest w tym najśmieszniejsze, sam podawałeś linki do
    wykresów, z których wynika, że skuteczność spada z czasem. Ciekawe jak
    oni narysowali te wykresy, skoro ponowne badanie skuteczności jest
    tematem tabu?
    Skoro ponowne sprawdzanie skuteczności, to temat tabu, to skąd się
    wzięły te dane na tych wykresach?

    I niby jakim cudem to temat tabu, skoro wszyscy, absolutnie wszyscy
    chętni mają do tych danych dostęp?

    A to, że one przeczą temu co uprawiają szury, to z tego nijak nie
    wynika, że to jest temat tabu. To właśnie szurstwo płacze po
    internetach, że im się zakazuje głosić "prawdę".

    A szury miały rację.
    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr