  • Data: 2022-05-20 19:05:44
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.05.2022 o 18:33, Shrek pisze:

    > Przecież jak w lutym pisałem, że szczepionka traci skutecznośc po trzech
    > miesiącach to nazywałeś mnie szurem

    Kłamiesz. Sam się się nazwałeś szurem.
    A ja z grzeczności nie zaprzeczyłem.

    Masz wyjątkowo krótką pamięć, skoro drugi raz to wałkujemy.

    > i sypałeś jak z rękawa artami, że
    > jest skuteczna

    Bo napisałeś, że jest nieskuteczna... i równocześnie, że traci
    skuteczność z czasem.
    Więc to co napisałeś przeczy logice.

    Jakim cudem coś nieskutecznego może tracić skuteczność z czasem?

    > (co prawda w żadnym nie było to wyrażone w procentach).

    Kłamiesz.
    W tych raportach była podawana w procentach. A nawet z podziałem na
    grupy wiekowe.

    A szury miały rację.
    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr