  • Data: 2022-05-23 04:52:05
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-05-21, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Mniej więcej jak każdy na zakładzie twierdzi, że napoleon jest tylko
    > jeden i to akurat on, a reszta to wariaty:P

    Suwerenowi wystarcza.

> [...]
    > reumaologiem no ale naukowiec:P
    >
    > BTW - ostatnio na tok fm słyszałem gałązkę-sobotkę. I się zdziwiłem jak
    > z sensem gada. Widać szurka, choć cv eksperckie ma dobre:P

    > Oczywiście że nie. Tylko trzeba to nazwać i pokazać. A wtedy okazuje
    > się, że jesteś szur, nieszczep, płaskoziemiec i przez ciebie babcia
    > umrze! Dlatego trzeba cię nie wpuszczać do muzeum, kina, i knajpy a
    > najlepiej z pracy wyjebać, żebyś żarł gruz!
    >
    > Po prostu trzeba nazwać rzeczy po imieniu - skoro szczepionk po trzech
    > miechach ma zerową skuteczność przeciw wystąpieniu choroby i transmisji

    No właśnie coś chyba nie do końca w tym z transmisją. Gdzieś są ponoć
    dane, że w 40-60% chronią, ale bez bicia mówię, że nie mam sił szukać.
    Ale znalazłem cos takiego jakby uszyte dla Ciebie :) i jaki świezaczek.

    https://www.who.int/news/item/17-05-2022-statement-f
    or-healthcare-professionals-how-covid-19-vaccines-ar
    e-regulated-for-safety-and-effectiveness

    Zasadniczo wszystko tam jest tylko, że nic z tego nie wynika.

    > Osobną sprawą jest czy winnych należy ukarać - IMHO tak, bo przynajmniej
    > u nas nie chodziło tylko o zwykły błąd w założeniach a o ordynarny skok
    > na kasę. Czego skutkiem jest wiele ludzkich tragedii, rozjebana
    > gospodarka, edukacja i dług zdrowotny - czyli wręcz definicja szkody
    > wielkich (żeby nie powiedzieć gigantycznych) rozmiarów.

    Nikt nikogo nie ukarze niestety włączając w to maseczki i respiratory.

    > https://www.who.int/emergencies/disease-outbreak-new
    s/item/2022-DON370

    > Znalazłem coś takiego jak wpisałe "mers final raport" - dupy nie urywa,
    > więc należy założyć że nie ma. Jak wygodnie:P

    Mało trupów było i to chyba takich, z którymi Zachód nie jest związany
    zbyt emocjonalnie.

    --
    Marcin