  • Data: 2022-05-23 07:04:42
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Suwerenowi wystarcza.

    Bo suweren głupi. A innym wystarcza, że kilku krzykaczy ogłosi się
    "konsensusem naukowym" i jest tu analogia do suwerena. Nawet podobnie
    "merytorycznie" walczą z tymi co ten "konsensus" kontestują.

    Dobra - chyba już ustaliliśmy - cały ten "naukowy konsensus" jest
    konstruktem polityczno-medialnym:P

    > No właśnie coś chyba nie do końca w tym z transmisją.

    W szurskiej stronie z gov.uk w nazwie piszą, że "niewystarczające dane"
    ale zwykle jest to w okolicach skuteczności przeciw zachorowaniu (albo
    troszkę więcej). Czyli w okolicy zera.

    > Gdzieś są ponoć
    > dane, że w 40-60% chronią, ale bez bicia mówię, że nie mam sił szukać.

    Ja sprawdziłem i jest przyzerowa.

    > Ale znalazłem cos takiego jakby uszyte dla Ciebie :) i jaki świezaczek.

    Zabawne - wczoraj na basenie trafiłem przestarzałą instrukcję WHO, gdzie
    stało, żeby maseczki używać racjaonalnie - tylko wtedy gdy mamy objawy.
    Szury:P

    > https://www.who.int/news/item/17-05-2022-statement-f
    or-healthcare-professionals-how-covid-19-vaccines-ar
    e-regulated-for-safety-and-effectiveness

    > Zasadniczo wszystko tam jest tylko, że nic z tego nie wynika.

    Przeczytam - ale to nie o lokdałnach, zarządzaniu pandemią i wnioskach
    a jedynie o szczepionkach. Ale w wolnym czasie przeczytam. To co się
    rzuca w oczy to "statement for healthcare professionals" ale nikt się
    nie podpisał:P

    > Nikt nikogo nie ukarze niestety włączając w to maseczki i respiratory.

    s/item/2022-DON370

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!