  • Data: 2022-05-21 08:42:23
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak nie. Oni są tym konsenusem przecie :)

    Mniej więcej jak każdy na zakładzie twierdzi, że napoleon jest tylko
    jeden i to akurat on, a reszta to wariaty:P

    Ale masz rację - tak własnie wygladał ten "naukowy konsensus". Jakieś
    typy stwierdziły że one są tym własnie konsensusem:P

    > No właśnie. Nie tych rzeczywistych naukowców.

    Czyli się zgadzamy. No może w szczegółach to jednak trochę "naukowców"
    po mediach łaziło i mordę użyczało. Co prawda jeden był na przykład
    reumaologiem no ale naukowiec:P

    BTW - ostatnio na tok fm słyszałem gałązkę-sobotkę. I się zdziwiłem jak
    z sensem gada. Widać szurka, choć cv eksperckie ma dobre:P

    > To nie jest żadna
    > egzotyka, że ktoś sobie kimś gębę wyciera.

    Oczywiście że nie. Tylko trzeba to nazwać i pokazać. A wtedy okazuje
    się, że jesteś szur, nieszczep, płaskoziemiec i przez ciebie babcia
    umrze! Dlatego trzeba cię nie wpuszczać do muzeum, kina, i knajpy a
    najlepiej z pracy wyjebać, żebyś żarł gruz!

    Po prostu trzeba nazwać rzeczy po imieniu - skoro szczepionk po trzech
    miechach ma zerową skuteczność przeciw wystąpieniu choroby i transmisji
    to certy i obostrzenia są całkowicie bez sensu. Skoro w obostrzeniach
    chodzi o redukcję zgonów, to należy obiąć nimi grupy ryzyka a nie
    zdrowych byczków co będą mieli katar itd. Po prostu trzeba sobie jasno
    powiedzieć, że w podstawach zarządzania pandemią się pomyliliśmy bo
    uwierzyliśmy jakiejś grupie krzykaczy, co uzurpowali sobie "naukowy
    konsensus", ale się niestety pomylili w założeniach. I pomyśleć co
    dalej. A nie jak teraz - szczepimy się poza sezonem cztery razy w roku,
    to będzie skuteczna. Szczepionką analogiczną do szczepionki na grypę
    sprzed dwóch sezonów. Przecież już pisałem - jakbyś poszedł do
    przychodni w maju ze szczepionką na grypę sprzed dwóch lat to by cię
    wyśmiali:P A tu masz konsensus, że tak należy robić, z tym że jednak nie
    należy, bo jak nie masz 80 lat to ci wręcz nie wolno i czwartej dawki
    nie dostaniesz. Nawet ten "konsensus" sam sobie przeczy.

    Osobną sprawą jest czy winnych należy ukarać - IMHO tak, bo przynajmniej
    u nas nie chodziło tylko o zwykły błąd w założeniach a o ordynarny skok
    na kasę. Czego skutkiem jest wiele ludzkich tragedii, rozjebana
    gospodarka, edukacja i dług zdrowotny - czyli wręcz definicja szkody
    wielkich (żeby nie powiedzieć gigantycznych) rozmiarów.

    > Mam dość tematu :)

    https://www.who.int/emergencies/disease-outbreak-new
    s/item/2022-DON370

    Znalazłem coś takiego jak wpisałe "mers final raport" - dupy nie urywa,
    więc należy założyć że nie ma. Jak wygodnie:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!