  • Data: 2022-05-10 06:11:03
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie nie wiele mniej, bo przeciez nadal ludzie biorą urlopy i chorują a
    > watpię aby ktokolwiek to synchroinizował.

    No biorą i nie trzeba synchronizować. Jest normalnie 75%, to nic nie
    trzeba robić, żeby było 75%. Lokdałn na papierze.

    > Poza tym dochodził jeszcze podział na grupy, zwykle dwie, tak, że jesli
    > ktoś zakowidział w tej jego grupie, to w drugiej nie mieli z taką osoba
    > kontaktu. Dalej, limity osób na pomieszczenie i parę innych. To się
    > mądrze nazywa business contingency :) W każdym razie to działało,
    > przynajmniej w mojej firmie, bo w momencie najwiekszej liczby dziennych
    > zakażeń (>20k/dzień), na korpo z 5cio cyfrową liczbą pracowników,
    > zakowidzonych było jednoczesnie coś chyba i poniżej setki.

    Czyli co setny? No to tak statystycznie rzecz biorąc w normie. Choć wy
    pewnie skuteczniej ich wyłapywaliście.

    > A czego Ty się spodziewałeś, że nikt do pracy nie będzie chodził?

    No tak pisałeś, że jak ktoś nie miał strategicznej pracy to siedział na
    dupie. Przynajmniej tak zrozumiałem. Uprzedzając pytanie nie znajdę -
    wątkowanie nie mieści mi się w monitorze:P

    > jeszcze smiesz nazywac to nielokdałnem jednocześnie krytykując duzo
    > łagosniejsze lokdałny w Polsce? :)

    I jedne i drugie były niedokładne. Te nasze to już parodia:P

    > Bo mamy 92% zaszczepionych i nie wygląda aby lokdałny we wczesniejszej
    > formie były nadal potrzebne.

    No ale szczepionka nie zapobiega zachorowaniu i transmisji, więc
    argument o tym, że będą się zakażali dalej aktualny. A babcie dalej
    jednak umierają.

    > U nas statystyki cały czas pokazują, że na oiomie i w workach dużo
    > częściej kończą ci niezaszczepieni.

    No pokazują. Natomiast nie przeciwdziają zakażeniom. Jeśli iść dalej
    metodą, że lokdałn był potrzebny, żeby ograniczyć zakażenia a nie
    smierci, to nic się nie zmieniło. Z tym że celem lokdałnów było
    zapobieganie hospitalizacją a nie zakażeniom, więc należało lokdałnować
    tych co ciężko przechodzą a nie okazy zdrowia z fitnesów:P I o tym piszę:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!