  • Data: 2022-05-10 06:13:58
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bardzo naturalne. Temat zrobił się mało medialny.

    Jak mało - dalej jest spora grupa, która chce to rozliczyć:P

    > Take analizy nie wiem na czym miałyby sie opierać skoro wszędzie w tym w
    > diagnostyce twierdzisz, że panował totalny burdel.

    Czyli skąd wiadomo że działa?

    > Wczoraj wyczytałem, że jednak są tu u mnie nadmiarowe zgodny i jest ich
    > z grubsza 50% tych kowidowych (ca 500 do kupy). Mądry minister, który
    > się wypowiadał, podał jako przyczyny zgodny, (1) gdzie kowid pomógł
    > głównemu schorzeniu (w PL to byłby to nadal kowid);

    Prawie - głównym schorzeniem była data w peselu. NIe leczy się tego
    zamykając siłownie, gastronomię i edukację:P

    > (2) w wyniku
    > zaniechania leczenia przez pacjentów, którzy np. przekładali wizyty.
    > Całkiem rozsądne wytłumacznie MZ.

    Zupełenie rozsądne - zgadam się. Tylko znaczy że lokdałn był źle
    "celowany". W niewłaściwą grupę osób, bo tą bez tych schorzeń.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!