  • Data: 2022-05-11 02:10:51
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-05-10, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Jak mało - dalej jest spora grupa, która chce to rozliczyć:P

    Musi być jakaś cicha.

    > Czyli skąd wiadomo że działa?

    No choćby po ilości trupów i zarespiratorowanych.

    > Zupełenie rozsądne - zgadam się. Tylko znaczy że lokdałn był źle
    > "celowany". W niewłaściwą grupę osób, bo tą bez tych schorzeń.

    Pewnie też się tu inaczej nie dało. Zresztą tu i kulturowo znacznie
    gorzej bo jest dużo silniejszy szacunek dla starszych, tzn. tych w w
    twojej rodzinie :) Tak się zstanawiam czy jakiś dziadek jakiegoś
    ministra nie zebał go za pomysł zamknięcia fryzjerów i dlatego pozostali
    otwarci :)

    --
    Marcin