  • Data: 2022-05-09 06:34:38
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 75% obsady danego pracodawcy. Jakoś to tak ustalano.

    Czyli niewiele mniej niż normalnie - co to miało dać?

    > 75% to było już jak się rozluźniło :)

    Ale tylko trochę - o ile to mogło zmniejszyć liczbę przypadków (nie
    mówiąc już o zgonach) - kilka procent - zupełnie bez znaczenia
    statystycznego.

    > Nie potrafię posiwiedzieć w jakim stopniu, ale sektor turystyczny i
    > jedzeniowy na pewno oberwał solidnie, z tym, że one raczej mało wnoszą
    > do PKB.

    No właśnie - poza tym ludzie chodzili do pracy więc co to za lokdałn?

    > Zasadniczo, w dużych liczbach to jedynie końcówka delty i początek
    > omikronu nas nie ominął a wcześniej to te zachorowania były sladowe lub
    > ograniczone do pewnych zamkniętych środowisk (robotników najemnych). No
    > ale to właśnie zasługa lokdałnów.

    To dlaczego już ich nie macie, skoro takie dobre?

    > No poprosili by o dodatkowe dane i jesli okazałoby się, że nawet obecnie
    > ta szczepionka chroni, to pewnie powiedzili by ok, w zalezności od
    > przypadku, nadal warto.

    Chyba już tego konsensusu nie ma bo czwartej dawki się w większości
    świata nie rekomenduje. To co się obecnie robi jest ropaczliwą próbą
    "zrobienia czegoś: i wytłumaczenia przez zmianę definicji skuteczności,
    że szczepionka jest skuteczna. Nie - w przyjętym formacie szczepień i
    obowiązjujących (jeszcze) definicji obecnie jest nieskuteczna.
    Zdecydowana większość zaszczepionkuch nie wykazuje żadnej odporności
    przeciw zachorowaniu. Co ciekawe certy dalej obowiązują, choć nie
    wiadomo czemu w zasadzie miałyby służyć.

    I nie - nie sądzę, żeby mnie zaszczepili w maju dwuletnią szczepionką na
    grypę:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!