  • Data: 2022-05-10 01:52:56
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-05-09, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Czyli niewiele mniej niż normalnie - co to miało dać?

    Nie nie wiele mniej, bo przeciez nadal ludzie biorą urlopy i chorują a
    watpię aby ktokolwiek to synchroinizował. Więc jak już to 75% z 80%.

    Poza tym dochodził jeszcze podział na grupy, zwykle dwie, tak, że jesli
    ktoś zakowidział w tej jego grupie, to w drugiej nie mieli z taką osoba
    kontaktu. Dalej, limity osób na pomieszczenie i parę innych. To się
    mądrze nazywa business contingency :) W każdym razie to działało,
    przynajmniej w mojej firmie, bo w momencie najwiekszej liczby dziennych
    zakażeń (>20k/dzień), na korpo z 5cio cyfrową liczbą pracowników,
    zakowidzonych było jednoczesnie coś chyba i poniżej setki.

    > No właśnie - poza tym ludzie chodzili do pracy więc co to za lokdałn?

    A czego Ty się spodziewałeś, że nikt do pracy nie będzie chodził? I
    jeszcze smiesz nazywac to nielokdałnem jednocześnie krytykując duzo
    łagosniejsze lokdałny w Polsce? :)

    > To dlaczego już ich nie macie, skoro takie dobre?

    Bo mamy 92% zaszczepionych i nie wygląda aby lokdałny we wczesniejszej
    formie były nadal potrzebne.

    > Chyba już tego konsensusu nie ma bo czwartej dawki się w większości
    > świata nie rekomenduje. To co się obecnie robi jest ropaczliwą próbą
    > "zrobienia czegoś: i wytłumaczenia przez zmianę definicji skuteczności,
    > że szczepionka jest skuteczna. Nie - w przyjętym formacie szczepień i
    > obowiązjujących (jeszcze) definicji obecnie jest nieskuteczna.
    > Zdecydowana większość zaszczepionkuch nie wykazuje żadnej odporności
    > przeciw zachorowaniu. Co ciekawe certy dalej obowiązują, choć nie
    > wiadomo czemu w zasadzie miałyby służyć.

    U nas statystyki cały czas pokazują, że na oiomie i w workach dużo
    częściej kończą ci niezaszczepieni.

    --
    Marcin