    Date: Mon, 9 May 2022 06:34:38 +0200
    Subject: Re: Korelacja
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <6268cf86$0$486$65785112@news.neostrada.pl> <t4b5fl$tdu$1@gioia.aioe.org>
    <62691e0e$0$474$65785112@news.neostrada.pl> <t4b93a$p24$1@gioia.aioe.org>
    <62692c32$0$468$65785112@news.neostrada.pl> <t4bco9$i8f$1@gioia.aioe.org>
    <62693b54$0$467$65785112@news.neostrada.pl>
    <X6kaK.803315$xr1.797413@fx02.ams1>
    <626a1384$0$473$65785112@news.neostrada.pl>
    <4YvaK.291041$2OB.80623@fx09.ams1>
    <626ab9a2$0$496$65785112@news.neostrada.pl>
    <keFaK.118630$sMg.20199@fx06.ams1>
    <626b72a3$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
    <6P_aK.38125$ep1.36574@fx03.ams1>
    <626cfa2a$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
    <s6kcK.882130$sb1.152568@fx11.ams1>
    <62720757$0$473$65785112@news.neostrada.pl>
    <oHYcK.131758$4c1.106420@fx13.ams1>
    <6274acfe$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
    <bShdK.312566$2OB.46567@fx09.ams1>
    <62761297$0$467$65785112@news.neostrada.pl>
    <iUYdK.155689$Mih.2951@fx05.ams1>
    From: Shrek <...@w...pl>

    > 75% obsady danego pracodawcy. Jakoś to tak ustalano.

    Czyli niewiele mniej niż normalnie - co to miało dać?

    > 75% to było już jak się rozluźniło :)

    Ale tylko trochę - o ile to mogło zmniejszyć liczbę przypadków (nie
    mówiąc już o zgonach) - kilka procent - zupełnie bez znaczenia
    statystycznego.

    > Nie potrafię posiwiedzieć w jakim stopniu, ale sektor turystyczny i
    > jedzeniowy na pewno oberwał solidnie, z tym, że one raczej mało wnoszą
    > do PKB.

    No właśnie - poza tym ludzie chodzili do pracy więc co to za lokdałn?

    > Zasadniczo, w dużych liczbach to jedynie końcówka delty i początek
    > omikronu nas nie ominął a wcześniej to te zachorowania były sladowe lub
    > ograniczone do pewnych zamkniętych środowisk (robotników najemnych). No
    > ale to właśnie zasługa lokdałnów.

    To dlaczego już ich nie macie, skoro takie dobre?

    > No poprosili by o dodatkowe dane i jesli okazałoby się, że nawet obecnie
    > ta szczepionka chroni, to pewnie powiedzili by ok, w zalezności od
    > przypadku, nadal warto.

    Chyba już tego konsensusu nie ma bo czwartej dawki się w większości
    świata nie rekomenduje. To co się obecnie robi jest ropaczliwą próbą
    "zrobienia czegoś: i wytłumaczenia przez zmianę definicji skuteczności,
    że szczepionka jest skuteczna. Nie - w przyjętym formacie szczepień i
    obowiązjujących (jeszcze) definicji obecnie jest nieskuteczna.
    Zdecydowana większość zaszczepionkuch nie wykazuje żadnej odporności
    przeciw zachorowaniu. Co ciekawe certy dalej obowiązują, choć nie
    wiadomo czemu w zasadzie miałyby służyć.

    I nie - nie sądzę, żeby mnie zaszczepili w maju dwuletnią szczepionką na
    grypę:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!