  • Data: 2022-05-09 06:24:49
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O tu takie numery by nie przeszły, ale też tu nikt się dla sztuki nie
    > czepia, w sensie, że policja (a od kowidu to były powołane odpowiednie
    > służby), nie siedzi z lornetka i nie wypatruje

    No widzisz, a u nas tak. Samo ministerstwo wydało interpelację, że można
    opony zmieniać na letnie, bo kulsony napadły na wulkanizatora:P

    > https://www.channelnewsasia.com/singapore/man-fined-
    cursing-police-dispose-alcohol-beer-2460961
    > Tu się jeszcze podłozył bo napyskował na policjanta.

    U nas na odwrót. To obywatele wrzucali kulsonów do sieci i portali a
    kulsony się potem sądziły o "uszkodzenie wizerunku":P

    > Wiesz, że w sumie nie wiem jak to szczególnie w tym 2020 funkcjonowało?
    > Gdzie się dało to z domu. Gdzie nie to owszem, siedzieli na dupach. Przy
    > czym jak słusznie zauwazyłeś przemysł wytwórczy jako taki to tu ~20%
    > PKB. Bankowość, usługi, handel, ubezpieczenia.... gro z tego da się
    > robić online. Poupadają małe firmy, które się nie przestawią.

    Ostatnie zdanie daje pewną wskazówkę czymu stało się jak się stało. Tak
    czy inaczej nie był to totalny lokdałn. Proty działały, dyski dalej
    robiliście. NIe da się zrobić pełnego lokdałnu gospodarki dłużej niż
    powiedzmy miesiąć.

    > No już to przerobilismy :)

    No własnie nie:P Skoro lokdałn był potrzebny żebyś nie zabbił babci, to
    czemu potem można już było zabijać? Czemu skoro problem dotyczył głównie
    emertyów, to nie zmknęto kościołów tylko siłownie?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!