  • Data: 2022-04-19 20:08:22
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.04.2022 o 19:48, J.F pisze:

    > Czesto dziadkowie ze szkoly odbieraja, a nawet jak nie mieszka,

    Zwłaszcza jak szkoły pozamykali i z kimś trzeba młodzież zostawić:P

    > to odwiedzi, albo zarazi rodzicow, a ci odwiedzą.

    To niech nie odwiedza. Skoro to takie ważne, że można ograniczać
    wolności obywateli, to niech przynajmniej robią to z sensem i lokdałnują
    właściwą grupę - no chyba że ci też nie chcą, to trudno...

    > Czyli chyba wlasnie splaszczenie krzywej bylo celem.

    Tak oczywiście - żle napisałem. Celem było spłaszczenie krzywej i
    rozciągnięcie przypadków w czasie - pole pod powierzchnią czyli ilość
    przypadków zasadniczo miał pozostawać bez istotnych zmian. Przynajmniej
    tak to tłumaczono dwa lata temu, ale od tego czasu wiele rzeczy stało
    się "szurskich":P

    > No ale kto mialby ich zaopatrywać?

    Wot, pomoc społeczna, kulsony, rodzina, sąsiedzi, p.o.remier. A kto
    zaopatrywał jak był kokdałn wszystkiego i wszystkich?:P

    > Rodacy ruszyli na zagraniczne wakacje, tragedii nie bylo,
    > przyszedl pazdziernik - tragedia sie zaczela ...

    Hipoteza jakoby covid był horobą sezonową równie swego czasu została
    uznana za szurską i płaskoziemską:P Mondzejsze o tym nie wspominać:P

    > skad sie ci antyszczepionkowcy wzieli ... przeciez nie z PRL ...

    A co mnie obchodzą antyszczepionkowcy? Istnienie antyszczepionkowców nie
    usprawiedliwia absolutnie bezsensownych lokdałnów. Przecież nie trzeba
    być ajsztajnem, że skoro boimy się paraliżu służby zdrowia to należy się
    skupić na grupach ryzyka nie anie tch co stanowią niecałe 5% zgonów i
    poważnych przypadków. Jak można w ogóle tak podstawową rzecz negować?
    Dlaczego kurwa nikt tego nie zrobił rozsądnie, skoro to jest takie
    oczywiste? Dlaczego jak wspomnisz o tym nawet po czasie, to zamiast
    zastanowić się czy to nie ma przypadkiem sensu (przecież to
    niekoniecznie ostatnia pandemia - wyciągnijmy wnioski) to dostajesz hejt?

    > A to tak nie pamietam - tydzien, dwa, sylwester jakis?

    No generalnie były zakazy wychodzenia poza ważnymi celami życiowymi:P

    > Ile tego zycia zostalo, to nikt nie wie.

    Ale jak masz 8 krzyżyków to wiesz że już raczej jednocyfrowo.

    > Ja tylko o tym, ze czlowiek z czasem niedołężnieje i ma problem z
    > wychodzeniem, niezaleznie od tego czy rzad zakazuje, czy nie.

    Ja o tym samym. Dopóki wychodzi to dobrze. Jak mu zakażesz i przestanie
    to już pewnie nie zacznie...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!