  • Data: 2022-04-20 12:46:39
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.04.2022 o 12:20, J.F. napisał:
    > Użytkownik "Tomasz Kaczanowski"  napisał w wiadomości grup

    > ale to skutek ... lockdownu?
    > Bo przeciez nie covida ..

    nie - to informacja, że cała ta gadka o tych zajętych respiratorach, to
    w zasadzie tylko odwracanie uwagi poprzez rzucanie haseł.

    > Mnie sie tam naiwnie wydaje, ze jak pacjent sie dusi z powodu malej
    > ilosci tlenu we krwi, to respirator pomaga.

    nie! - potrzeba tlenu. Respirator w tym wypadku nie pomoże.... Ale to
    trzeba wiedzieć, czym różni się wspomaganie oddychania od dostarczania
    tlenu. Jak napisałem - zdjęcia z tzw "covidowe zapalenie płuc" wygląda
    trochę inaczej niż nawet standardowe. Dlatego tak - trzeba dostarczyć
    tlenu, ale trzeba zdać sobie sprawę, że jest inna przyczyna
    niewłaściwego oddychania.

    > Owszem, moze to nie musi byc respirator w pelnym tego slowa znaczeniu,
    > wystarczy jakas maska tlenowa.

    tak zamiast respiratora powinna być maska tlenowa - to jednak coś innego.

    > No to lampy uv rozdac, albo solaria uruchomic.

    > No coz, ja wiem po sobie, jak mocno ponizej normy kiedys bylem.
    > Ale jaki to byl miesiac ...
    > A lekarz mowil, ze to nic dziwnego, bo Polacy tak maja, wiec pisze "ponoć".

    w okresie zimowym jest to jak najbardziej prawdą i wtedy warto
    wspomagać, ale i tak warto jak najwięcej łapać w sposób naturalny - jak
    napisałem - jest kwestia przyswajania.

    > No ale jesli to taka kluczowa, to trzeba podawać sztuczną, skoro
    > naturalnej brakuje.

    naturalną odporność to nie tylko witamina D, choć wiemy już, że jest
    dość istotnym elementem przy tym jak przechodzimy covida

    > Zaraz zaraz ... sugerujesz moze, ze ten jesienno-zimowy okres grypowy, i
    > kovidowy, to z braku witaminy D?

    nie tylko, jeszcze powietrze i kilka innych rzeczy się na to składa.
    Przecież napisałem, że to jeden z elementów, a nie jedyny.

    --
    http://zrzeda.pl