  • Data: 2022-04-19 19:48:37
    Temat: Re: Korelacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 19 Apr 2022 19:39:50 +0200, Shrek wrote:

    > Jednak większość nie mieszka razem z dziadkami.

    Czesto dziadkowie ze szkoly odbieraja, a nawet jak nie mieszka,
    to odwiedzi, albo zarazi rodzicow, a ci odwiedzą.

    > Poza tym celem lokdałnu
    > nie było spłaszczenie krzywej a nie sumaryczne zmniejszenie ilości
    > przypadków - chodziło o to żeby rozciagnac w czasie nie doprowadzając do
    > paraliżu "służby" zdrowia.

    Czyli chyba wlasnie splaszczenie krzywej bylo celem.

    > Służbę zdrowia rozkładali (oprócz polityków)
    > ludzie z grup ryzyka a nie z reguły młodszych pracowników gospodarki.
    > Lokdałnowaliśmy nie tych co trzeba. Zwłaszcza że brutalnie rzecz ujmując
    > lokdałnowanie emerytów robi 80% roboty przy minimalnych kosztach
    > gospodarczych.

    No ale kto mialby ich zaopatrywać?

    Poza tym zobacz ... zima sie skonczyla, zachorowania spadly,
    smiertelnosc spadla ... czy nie swietny czas na jakies masowe
    zarazanie?

    Rodacy ruszyli na zagraniczne wakacje, tragedii nie bylo,
    przyszedl pazdziernik - tragedia sie zaczela ...

    > Z tym, że nawet grupy ryzyka nie chciały żeby ich na siłę
    > bronić, co było widać z fikołkami dotyczącymi kościołów:P

    skad sie ci antyszczepionkowcy wzieli ... przeciez nie z PRL ...

    > No zasadniczo zamykał, tylko ludzie mieli te lokdałny w dupie. Rząd
    > udawał, że jest lokdałn ludzie nawet nie udawali że w domach siedzą.

    A to tak nie pamietam - tydzien, dwa, sylwester jakis?

    Ale dyskoteki zamkneli, w miare skutecznie :-)

    > Każdy kiedyś umrze - ci starsi wcześniej niż ci młodsi... Wcale się im
    > nie dziwię, że w dupie mieli lokdałny. Jak by ci zostało trzy lata życia
    > to też wolałbyś przeżyć dwa ale na wolności.

    Ile tego zycia zostalo, to nikt nie wie.

    Ja tylko o tym, ze czlowiek z czasem niedołężnieje i ma problem z
    wychodzeniem, niezaleznie od tego czy rzad zakazuje, czy nie.

    J.