  • Data: 2022-04-20 15:26:43
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 20 Apr 2022 14:52:03 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > takie ścieki informacyjne jak demagog, przyzwyczaiły Ciebie
    > najwyraźniej do czepiania się jakiegoś małego - tu nieistotnego
    > szczegółu

    No to wszystko jasne. Nie mam więcej pytań.

    Przy okazji wrócę do niejakiego Roberta z tłitera, o którym dowiedziałem
    się dzięki Shurkowi, kiedy zapodał linkę do wykresu, który - jak się dużo
    później dowiedziałem - był tylko takim mało zrozumiałym sucharem.
    https://twitter.com/Marek39556099/status/14906458417
    15081220/photo/2

    Pod adresem
    https://twitter.com/robert39937010
    polecają znanego mi już Normana Pieniążka i jakichś innych dwóch gości, ale
    ciekawiej jest, kiedy czytamy o tym "co mówią dziewczyny z pracy":

    - W dyskontach spożywczych pojawili się dodatkowi pracownicy przy kasach
    "łapacze". Okazuje się, że ukraińscy uchodźcy wyjeżdżając wózkami pełnymi
    zakupów bez płacenia tłumaczą się, że myśleli, że nie muszą płacić.

    - Dwie u rodziny zajmują dwa mieszkania na wynajem (matki z dziećmi).
    Umówili się z właścicielem, że będą zajmowali mieszkania przez miesiąc.
    Teraz nie chcą się wyprowadzić, bo chcą zostać w Warszawie. Policja znowu
    rozkłada ręce.

    - Do salonu piękności w stolicy weszła bardzo zadbana młoda kobieta.
    Pracownica salonu wykonała usługi kosmetyczne (włosy, brwi, paznokcie) za
    około 500 zł. Na koniec klientka piękną polszczyzną odmówiła zapłaty, bo
    jest uchodźcą z Ukrainy.

    Gratuluję towarzystwa i źródeł informacji. Generalnie 'hail Fiutin!'

    Teraz zmagają się z zagadką nie do rozwiązania
    https://twitter.com/Robert39937010/status/1514034061
    643235336/photo/1
    aż dziw, że Shurek jeszcze nie rzucił powyższą linką.
    Wątpię, żeby to rozkminili.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek